مشاهده خبر

تعداد بازدید:20

دنیای ماهی ها در قاب تلویزیونی پایتخت

مجموعه مهییج و تماشایی "دنیای ماهی ها" کاری از تولیدات مستند 5 شبکه تهران ساعت 21:30 تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، این مجموعه مستند در ژانر حیات وحش محصول 2009 انگلیس است که در 5 قسمت 25دقیقه ای تماشایی می شود. 

این مجموعه به زیست و حیات وحش ماهیان در اقیانوس ها می پردازد. ماهیان متنوع ترین گروه مهره داران هستند که در رودخانه ها، دریاچه ها، دریاها و اقیانوس های جهان زندگی می کنند.
در این مجموعه با کمک تکنولوژی بروز و دوربین های پیشرفته، حرکات و رفتار ماهی های بسیار سریع از جمله شمشیر ماهی و ماهی پرنده به صورت آهسته نمایش داده می شود. 
همچنین به تصویر کشیدن زندگی دلقک ماهی در شقایق دریایی از دیگر جذابیت های این مستند ویژه به شمار می رود. 
دلقک ‌ماهی که یکی از گونه‌های آبزیان به شمار می رود. در این مستند خواهید دید که در حدود بیست و هشت گونه از آن ‌ها شناسایی شده‌ اند که در آب های شور زندگی می‌کنند.
مستند تماشایی "دنیای ماهی ها" هر شب ساعت 21:30 از شبکه تهران پخش می شود.

آخرین اخبار

"تهرانگرد" در دیار تاریخ و تمدن ری تماشای سریال "منو ترک نکن" مدیر جدید تامین برنامه شبکه تهران سیما معارفه شد بازدید مدیر شبکه تهران از برنامه " قصه خورشید" «بابای دردسرساز» در شبکه تهران " رسم عاشقی" در مهدیشهر تجدید حیات در مستند حیات وحش اروپا «قصه خورشید» و مهارت های شهروندی شگفتی های سیاره سبز تحلیل سینمای ایران و چالش‌های سینمای ملی در سینما ملت "مبارزان کهکشانی" به شبکه تهران آمدند انتصاب جدید در شبکه تهران سیما "حسینیه تهران" در دهه دوم محرم «خورشید روز سیزدهم» تماشای "ماجرای تایلند" تماشای 5 اپیزود از "قصه های تبیان" "حاج مرزوق"روایت عزادارها سنتی در ایران تاسوعا و عاشورای حسینی در قاب "حسینیه تهران" /  حسینیه ای به وسعت استان تهران ماجرای یک «عشق گمشده» در شبکه تهران پیوند اهالی کتاب  و محرم در "سفیر حسین" "قصه خورشید" در شبکه تهران گشت و گذار "تهرانگرد" در شهرستان ری واکاوی سینمای تاریخی دینی در قاب "سینما ملت" همایش شیرخوارگان حسینی  از حرم عبدالعظیم حسنی( ع) روابط عمومی شبکه تهران برگزیده شد پیرغلامان حسینیه راویان حسینیه تهران می شوند تماشای مجموعه نمایشی "جرس" در دهه اول محرم از مجموعه جرس تا گزارش های درشهر برگزاری مراسم سخنرانی مذهبی در فاطمیه بزرگ تهران

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها