مشاهده خبر

تعداد بازدید:17

تماشای "ماجرای تایلند"

مستند «ماجرای تایلند» با محوریت تلاش جوانان شیعه تایلندی و اقداماتشان در این کشور،جمعه 29 تیرماه ساعت 12:15 دقیقه از قاب شبکه پایتخت تماشایی می شود.


به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، این مستند به تلاش و همت چند جوان شیعه تایلندی برای تاسیس انجمن محبین ولایت فقیه تایلند، انجام امور عام‌المنفعه و پایه‌گذاری مرکز خیریه، تاسیس شبکه تلویزیونی با موضوع معرفی مکتب تشیع، بیان فعالیت‌های فرهنگی و دینی «مسجد روح الله» در شهر «ناخان سی تامارات» که از مراکز مهم پیروان اهل بیت کشور تایلند است و ... می‌پردازد. 
در «ماجرای تایلند» با رهبر شیعیان تایلند، حجت‌الاسلام و المسلمین سید سلیمان حسینی، انجمن محبین ولایت فقیه بانکوک، دکتر سیدمبارک حسینی و ... گفت‌وگو شده و فعالیت‌های رسانه‌ای و مذهبی جمعی از جوانان در حمایت و پیروی از ولایت فقیه، رهبری امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای به تصویر کشیده می‌شود.
این مستند به کارگردانی مشترک مجتبی و محسن رضوانی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر کاری از خانه مستند انقلاب اسلامی است که جمعه به مدت 50 دقیقه از قاب شبکه پایتخت تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

آخرین اخبار

اسرار سینمایی "نقشه فرار" در شبکه تهران تماشای"خرس های محافظ جنگل" در شبکه تهران تردید برای یک تماس تانیایش در حرم مطهر بانوی کریمه اهل بیت تماشای صعود استثنایی از صخره الکاپیتان ۶۰ دقیقه» با شبکه تهران "به رسم پروانگی" در قاب شبکه پایتخت طبیعت شگفت انگیز آلپ از قاب شبکه تهران "قهرمانان مقاومت" روی آنتن شبکه تهران جنایات رژیم صهیونیستی در مستند منهای 75 روزهای سخت در شبکه تهران قاب تماشایی "فرزندان ایران" در هفته دفاع مقدس سرزمین تمدن ها میزبان جشن ماه/ جشن ماه شبکه تهران در برج میلاد ویژه برنامه های شهادت امام حسن عسکری (ع) در شبکه تهران هیجان و نشاط در مسابقه تلفنی ۰۲۱ "بچه ها بیایید تماشا" با عروسک لاکی بازگشت کبرا 11 به شبکه پایتخت تماشای میراث فرهنگی ایران زمین در "گنجینه های ما" بازپخش سریال نوستالژی "زندگی به شرط خنده" نبرد رباتها قیام خونین 17 شهریور در مستند "برگی از تاریخ" اسرار سینمایی«کاراگاه گجت 2» روایت شبکه تهران از عشق کهکشانی اما چینی پا به پای خورشید تاریخچه عزاداری برای اهل بیت در معزا تا رسیدن به نیایش در حرم ضامن آهو "شب فیروزه ای" ماه صفر هم اندیشی برای پاسداشت زبان و ادبیات فارسی اسرار سینمایی "زندگی پای" قاب ماندگار شبکه تهران در روزهای پایانی ماه صفر

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها