مشاهده خبر

تعداد بازدید:36

"بچه ها بیایید تماشا" با عروسک لاکی

برنامه زنده "بچه ها بیایید تماشا" با محوریت آموزش مهارت های زندگی به خردسالان و کودکان به زودی از آنتن شبکه تهران پخش می شود.


به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، این برنامه شاد و جذاب ویژه خردسالان و کودکان با رونمایی از شخصیت عروسکی جدید" لاکی"  با بازی امیر حسین انصافی خواهد بود. 
برنامه "بچه ها بیایید تماشا" با هدف یادگیری مهارت های زندگی برای خردسالان و کودکان در قالب آیتمی های نمایشی، مسابقه و بازی است که موضوعاتی مثل تشخیص رنگ ها، فصل ها، مهارت های عاطفی و... را آموزش می دهد. 
همچنین این برنامه با پخش انیمیشن های روز دنیا سعی می کند تا با مخاطب تعامل لحظه ای داشته باشد و از طریق طراحی وب سایت اختصاصی برنامه، مخاطب حین دیدن برنامه بتواند آنلاین در مسابقه شرکت کند.
برنامه "بچه ها بیایید تماشا" کاری از گروه خانواده و کودک شبکه تهران به تهیه کنندگی فاطمه شیرازی مقدم و نویسندگی و کارگردانی هستی حق جویی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته حوالی 13:45 تا 15 در 30 قسمت تقدیم نگاه کودکان و خردسالان می شود.

آخرین اخبار

سرزمین تمدن ها میزبان جشن ماه/ جشن ماه شبکه تهران در برج میلاد ویژه برنامه های شهادت امام حسن عسکری (ع) در شبکه تهران هیجان و نشاط در مسابقه تلفنی ۰۲۱ "بچه ها بیایید تماشا" با عروسک لاکی بازگشت کبرا 11 به شبکه پایتخت تماشای میراث فرهنگی ایران زمین در "گنجینه های ما" بازپخش سریال نوستالژی "زندگی به شرط خنده" نبرد رباتها قیام خونین 17 شهریور در مستند "برگی از تاریخ" اسرار سینمایی«کاراگاه گجت 2» روایت شبکه تهران از عشق کهکشانی اما چینی پا به پای خورشید تاریخچه عزاداری برای اهل بیت در معزا تا رسیدن به نیایش در حرم ضامن آهو "شب فیروزه ای" ماه صفر هم اندیشی برای پاسداشت زبان و ادبیات فارسی اسرار سینمایی "زندگی پای" قاب ماندگار شبکه تهران در روزهای پایانی ماه صفر هایلندز ؛ قلب وحشی اسکاتلند تماشای چهار فصل شگفت انگیز از قاب "تهرانگرد" اسرار سینمایی سریع و خشن 6 از لحظه های انتظار تا استخاره بازخوانی یک پرونده ناتمام آقای نخست وزیر در شبکه تهران یک مجموعه پویایی‌نمایی «متلاشی شده» در شبکه تهران تماشای 2 اپیزود از "قصه های تبیان" اجتماع و راهپیمایی جاماندگان اربعین در قاب شبکه پایتخت تبیین ظلم ستیزی در "شب های فیروزه ای " گشت و گذار تهرانگرد در سرزمین وارنا تماشای مستند «شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا»

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها