مشاهده خبر

تعداد بازدید:23

قاب ماندگار شبکه تهران در روزهای پایانی ماه صفر

شبکه تهران به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مصادف با 28 صفر و شهادت امام رضا (ع) مصادف با 30 صفر با ویژه برنامه های متنوعی چون: سدره، معزا، تانیایش، شب فیروزه ای و... از عاشقان و شیفتگان اهل بیت (ع) میزبانی می کند.

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، برنامه شبانگاهی "سدره" به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) هر شب حوالی ساعت 24 به صورت زنده و مستقیم از نجف اشرف در قاب تماشایی شبکه تهران نقش می بندد. سدره همچنین در شب شهادت امام رضا (ع) از کاظمین تماشایی می شود.
این برنامه که پخش آن از اول ماه محرم آغاز شده بود، در ماه صفر و در ایام پیش رو نیز با اجرا و تهیه‌کنندگی مهیار عبداللهی روی آنتن می رود. قرار است برنامه سدره همچون شب های گذشته از چهره های فعال فرهنگی، هنری و مداحان اهل بیت (ع) میزبانی کند. برنامه" سدره" کاری از گروه معارف شبکه تهران است که به مدت 75 دقیقه پخش می شود.

تاریخچه عزاداری برای اهل بیت در معزا 

برنامه "معزا" به تهیه کنندگی محمدرضا کاشانی موحد همچون دهه اول ماه محرم، در دهه آخر ماه صفر نیز روی آنتن می رود. 
برنامه تحلیلی – مذهبی "معزا" با محوریت بررسی تاریخچه عزاداری مردم ایران در ۳۰ قسمت ۲۵ دقیقه ای از قاب شبکه پایتخت دیدنی می شود. 
این برنامه با اجرای سید حسین متولیان و کارشناسی حجت الاسلام سید عباس موسوی مطلق به بررسی دقیق تاریخچه عزاداری مردم ایران از زمان آل بویه تا عصر حاضر می پردازد و نقش حکومت ها در دوره های مختلف تاریخی واکاوی و تبیین می شود.

تا رسیدن به نیایش در حرم ضامن آهو

برنامه ظهرگاهی «تا نیایش» ویژه دهه پایانی ماه صفر از حرم مطهر رضوی حوالی ساعت ۱۲:۲۵ به صورت زنده و مستقیم روی آنتن شبکه پایتخت می‌رود.
این ویژه برنامه زنده به مدت 5 روز از شنبه 10 شهریور ماه تا پایان ماه صفر به تهیه کنندگی علیرضا هنرمند و با اجرای احمد شفازاده و محبوبه عزیزی تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.
اما برنامه "تانیایش" در شب شهادت امام رضا (ع) بصورت زنده ساعت 21 از حرم مطهر رضوی مهمان خانه مخاطبان می شود. 

"شب های فیروزه ای" ماه صفر 

ویژه برنامه تلویزیونی «شب‌های فیروزه‌ای» از 11 تا 13 شهریورماه در روزهای پایانی صفر هر شب ساعت 22 روی آنتن شبکه تهران خواهد رفت. 
این ویژه برنامه به تهیه کنندگی سید نوید برکچیان و با اجرای حامد عسگری با آیتم های متنوع از شبکه تهران تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
"شب فیروزه ای" با طراحی و تدارک آیتم های ویژه همچون آرام جان، ردیف اشک، گفت و شنود، تکیه، پیرعشق، چاووش و... به مدت 50 دقیقه مهمان خانه بینندگان شبکه تهران خواهد بود. برنامه شب فیروزه ای کاری از گروه خانواده و کودک شبکه تهران است که با همکاری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد تا پایان ماه صفر روی آنتن می رود.

یادآور می شود برنامه «در شهر» گروه تهران و شهروندی شبکه تهران سیما، در این ایام معطوف به این مناسبت روی آنتن می‌رود. این برنامه به پوشش تصویری مراسم عزاداری دهه پایانی صفر می‌پردازد. همچنین برنامه های سلام تهران و به خانه بر می گردیم با تدارک آیتم های متنوع با موضوع مناسبت های روز های پایانی ماه صفر روی آنتن خواهد رفت.
پخش نماهنگ، وله، موسیقی تصویر مذهبی، مداحی و روضه خوانی و ... از جمله میان برنامه‌هایی هستند که پخش شبکه تهران سیما روی آنتن خواهد برد.

آخرین اخبار

ویژه برنامه های شهادت امام حسن عسکری (ع) در شبکه تهران هیجان و نشاط در مسابقه تلفنی ۰۲۱ "بچه ها بیایید تماشا" با عروسک لاکی بازگشت کبرا 11 به شبکه پایتخت تماشای میراث فرهنگی ایران زمین در "گنجینه های ما" بازپخش سریال نوستالژی "زندگی به شرط خنده" نبرد رباتها قیام خونین 17 شهریور در مستند "برگی از تاریخ" اسرار سینمایی«کاراگاه گجت 2» روایت شبکه تهران از عشق کهکشانی اما چینی پا به پای خورشید تاریخچه عزاداری برای اهل بیت در معزا تا رسیدن به نیایش در حرم ضامن آهو "شب فیروزه ای" ماه صفر هم اندیشی برای پاسداشت زبان و ادبیات فارسی اسرار سینمایی "زندگی پای" قاب ماندگار شبکه تهران در روزهای پایانی ماه صفر هایلندز ؛ قلب وحشی اسکاتلند تماشای چهار فصل شگفت انگیز از قاب "تهرانگرد" اسرار سینمایی سریع و خشن 6 از لحظه های انتظار تا استخاره بازخوانی یک پرونده ناتمام آقای نخست وزیر در شبکه تهران یک مجموعه پویایی‌نمایی «متلاشی شده» در شبکه تهران تماشای 2 اپیزود از "قصه های تبیان" اجتماع و راهپیمایی جاماندگان اربعین در قاب شبکه پایتخت تبیین ظلم ستیزی در "شب های فیروزه ای " گشت و گذار تهرانگرد در سرزمین وارنا تماشای مستند «شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا» ویژه برنامه های شبکه تهران به مناسبت روز پزشک

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها