مشاهده خبر

تعداد بازدید:29

آنتن رنگارنگ شبکه تهران برای نمایشگاه کتاب

شبکه تهران، همزمان با برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه کتابِ تهران، ویژه برنامه های مختلفی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته اند.

 

 

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، برنامه «تهران 20» شبکه تهران؛ همزمان با سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب در گفت‌وگو با مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه کتاب به صورت ویژه‌ای به این رویداد فرهنگی می‌پردازد. این برنامه به تهیه‌کنندگی مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 20 تماشایی می‌شود.

گروه خانواده نیز با تدارک برنامه «به خانه برمی‌گردیم» و بهره‌مندی از حضور مهمانان مختلف در بخش‌های متنوعِ ارتباط با نمایشگاه‌ کتاب، معرفی کتاب و ... به صورت ویژه‌ای به این رویداد فرهنگی خواهد پرداخت.

برنامه «سلام تهران» هر روز صبح از ساعت 06:30 تا 08:00 با دعوت از مهمان های ویژه حوزه کتاب و نشر، به موضوع نمایشگاه کتاب در شبکه تهران می پردازد.

همچنین ارتباط زنده با نمایشگاه کتاب از روز چهارشنبه 19 اردیبهشت هر روز حوالی ساعت 10 در شبکه تهران برقرار می شود و به مدت 15 دقیقه اتفاقات و حواشی این نمایشگاه را پوشش تصویری خواهد داد. همچنین گفتگو با مسئولین حوزه نشر و نمایشگاه بخش دیگری از این برنامه خواهد بود.

برنامه‌های گزارشی «در شهر» و «در استان» نیز همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب گزارش‌های ویژه‌ای را روانه آنتن می‌کنند.

آخرین اخبار

اسرار سینمایی "نقشه فرار" در شبکه تهران تماشای"خرس های محافظ جنگل" در شبکه تهران تردید برای یک تماس تانیایش در حرم مطهر بانوی کریمه اهل بیت تماشای صعود استثنایی از صخره الکاپیتان ۶۰ دقیقه» با شبکه تهران "به رسم پروانگی" در قاب شبکه پایتخت طبیعت شگفت انگیز آلپ از قاب شبکه تهران "قهرمانان مقاومت" روی آنتن شبکه تهران جنایات رژیم صهیونیستی در مستند منهای 75 روزهای سخت در شبکه تهران قاب تماشایی "فرزندان ایران" در هفته دفاع مقدس سرزمین تمدن ها میزبان جشن ماه/ جشن ماه شبکه تهران در برج میلاد ویژه برنامه های شهادت امام حسن عسکری (ع) در شبکه تهران هیجان و نشاط در مسابقه تلفنی ۰۲۱ "بچه ها بیایید تماشا" با عروسک لاکی بازگشت کبرا 11 به شبکه پایتخت تماشای میراث فرهنگی ایران زمین در "گنجینه های ما" بازپخش سریال نوستالژی "زندگی به شرط خنده" نبرد رباتها قیام خونین 17 شهریور در مستند "برگی از تاریخ" اسرار سینمایی«کاراگاه گجت 2» روایت شبکه تهران از عشق کهکشانی اما چینی پا به پای خورشید تاریخچه عزاداری برای اهل بیت در معزا تا رسیدن به نیایش در حرم ضامن آهو "شب فیروزه ای" ماه صفر هم اندیشی برای پاسداشت زبان و ادبیات فارسی اسرار سینمایی "زندگی پای" قاب ماندگار شبکه تهران در روزهای پایانی ماه صفر

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها