مشاهده خبر

تعداد بازدید:33

شبکه تهران تصویرگر محرم شهر میدان آزادی

شبکه تهران در آستانه فرا رسیدن اربعینی حسینی، برنامه تلویزیونی «محرم شهر» را در قالب دومین رویداد آیینی شهر تهران در میدان آزادی تماشایی می کند.

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، برنامه محرم شهر هرشب ساعت ۲۲ بصورت زنده مهمان خانه مخاطبان می شود و بینندگان شبکه تهران را آرام آرام با حال و هوای اربعین و سفر به کربلا و پیاده روی اربعین نزدیک می کند.
«محرم شهر» رویدادی آیینی حماسی همراه با خلاقیت هنری است و تلاش دارد مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) را در دهه سوم ماه محرم و دهه اول ماه صفر زنده نگه دارد و فضای شهر تهران را حسینی (ع) کند.
 این رویداد با هدف ایجاد شور و شعور حسینی و ارتباط معنایی شهروندان با سیره حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و عاشورای حسینی، از ۲۴ محرم آغاز شده و تا ۸ صفر (۹ تا ۲۳ مرداد) با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در میدان آزادی از ساعت ۱۸ تا ۲۴ پذیرای عموم مردم است.
برنامه معارفی"محرم شهر" میدان آزادی هر شب ساعت ۲۲ از قاب شبکه تهران به مدت ۳۰ دقیقه تقدیم نگاه پر مهر مخاطبان می شود.

آخرین اخبار

سینمایی بخندان یا بمیر! / تعلیق از کار به اتهام رشوه سینمایی بخندان یا بمیر! / تعلیق از کار به اتهام رشوه تماشای "جاده مرموز" از شبکه تهران تماشای "طبیعت پنهان آفریقا" اسرار سینمایی "نقشه فرار" در شبکه تهران تماشای"خرس های محافظ جنگل" در شبکه تهران تردید برای یک تماس تانیایش در حرم مطهر بانوی کریمه اهل بیت تماشای صعود استثنایی از صخره الکاپیتان ۶۰ دقیقه» با شبکه تهران "به رسم پروانگی" در قاب شبکه پایتخت طبیعت شگفت انگیز آلپ از قاب شبکه تهران "قهرمانان مقاومت" روی آنتن شبکه تهران جنایات رژیم صهیونیستی در مستند منهای 75 روزهای سخت در شبکه تهران قاب تماشایی "فرزندان ایران" در هفته دفاع مقدس سرزمین تمدن ها میزبان جشن ماه/ جشن ماه شبکه تهران در برج میلاد ویژه برنامه های شهادت امام حسن عسکری (ع) در شبکه تهران هیجان و نشاط در مسابقه تلفنی ۰۲۱ "بچه ها بیایید تماشا" با عروسک لاکی بازگشت کبرا 11 به شبکه پایتخت تماشای میراث فرهنگی ایران زمین در "گنجینه های ما" بازپخش سریال نوستالژی "زندگی به شرط خنده" نبرد رباتها قیام خونین 17 شهریور در مستند "برگی از تاریخ" اسرار سینمایی«کاراگاه گجت 2» روایت شبکه تهران از عشق کهکشانی اما چینی پا به پای خورشید تاریخچه عزاداری برای اهل بیت در معزا تا رسیدن به نیایش در حرم ضامن آهو

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها