مشاهده خبر

تعداد بازدید:52

"ضد حمله" روی آنتن شبکه تهران

سریال مهیج و جذاب "ضد حمله" به کارگردانی احمد علا الدیب در پی شهادت اسماعیل هنیه رهبر جنبش مقاومت اسلامی پنج شنبه 11 مرداد ساعت 23 از شبکه تهران پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، این سریال با موضوع ضد اسرائیلی تولید سال 2021 کشور مصر است و هنرمندانی همچون  هند صبری، احمد عز، صلاح عبداله و مایان السید در ژانر حادثه ای و درام در آن ایفای نقش کرده اند. 
در خلاصه داستان «ضد حمله» آمده است: سیف العربی مامور مخفی اطلاعات مصر ماموریت دارد در عراق در مورد نفوذی های اسرائیلی و اهداف پیش روی آنها در منطقه اطلاعات جمع آوری کند. از طرفی دینا ابوزید همکار سیف در اروپا به دنبال نفوذ در سازمان های اسرائیلی است تا بتواند از این طریق افرادی را که برای سازمان کار می کنند را شناسایی کنند.
سازمان جاسوسی اسرائیل توسط شخصی به نام ریکاردو سعی در ارسال اسلحه به صحرای سینا دارد و در قالب امداد رسانی و شرکت های دارویی و غذایی نیروهای خود را در مصر و منطقه جابجا می کند.
هدف این سازمان بمب گذاری در اجلاس مصر است که با تلاش سازمان اطلاعات مصر "سیف و دینا" موفق به خنثی کردن اهداف آنها و دستگیری عوامل نفوذ می شوند و...

آخرین اخبار

سینمایی بخندان یا بمیر! / تعلیق از کار به اتهام رشوه سینمایی بخندان یا بمیر! / تعلیق از کار به اتهام رشوه تماشای "جاده مرموز" از شبکه تهران تماشای "طبیعت پنهان آفریقا" اسرار سینمایی "نقشه فرار" در شبکه تهران تماشای"خرس های محافظ جنگل" در شبکه تهران تردید برای یک تماس تانیایش در حرم مطهر بانوی کریمه اهل بیت تماشای صعود استثنایی از صخره الکاپیتان ۶۰ دقیقه» با شبکه تهران "به رسم پروانگی" در قاب شبکه پایتخت طبیعت شگفت انگیز آلپ از قاب شبکه تهران "قهرمانان مقاومت" روی آنتن شبکه تهران جنایات رژیم صهیونیستی در مستند منهای 75 روزهای سخت در شبکه تهران قاب تماشایی "فرزندان ایران" در هفته دفاع مقدس سرزمین تمدن ها میزبان جشن ماه/ جشن ماه شبکه تهران در برج میلاد ویژه برنامه های شهادت امام حسن عسکری (ع) در شبکه تهران هیجان و نشاط در مسابقه تلفنی ۰۲۱ "بچه ها بیایید تماشا" با عروسک لاکی بازگشت کبرا 11 به شبکه پایتخت تماشای میراث فرهنگی ایران زمین در "گنجینه های ما" بازپخش سریال نوستالژی "زندگی به شرط خنده" نبرد رباتها قیام خونین 17 شهریور در مستند "برگی از تاریخ" اسرار سینمایی«کاراگاه گجت 2» روایت شبکه تهران از عشق کهکشانی اما چینی پا به پای خورشید تاریخچه عزاداری برای اهل بیت در معزا تا رسیدن به نیایش در حرم ضامن آهو

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها