مشاهده خبر

تعداد بازدید:48

آنتن تماشایی شبکه تهران در عید قربان

شبکه تهران سیما به مناسبت عید سعید قربان، ویژه برنامه های شاد و عیدانه را تقدیم نگاه مخاطبان می کند. این شبکه در شب عید سعید قربان با پخش دعای روح بخش عرفه، ویژه برنامه سلام تهران، سدره، کمدین، تماشاخانه، آثار سینمایی و... مهمان خانه های مخاطبان می شود.


به گزارش روابط عمومی شبکه تهران سیما، دعای معنوی عرفه یک شنبه 27 تیرماه ساعت 14 از کربلای معلی با مداحی حاج محمد رضا طاهری تقدیم نگاه مخاطبان می شود. این برنامه کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه تهران سیماست که در روز عرفه و نیایش مقارن با 9 ذی الحجه تماشایی می شود.
ویژه برنامه معارفی"سدره" نیز از عید قربان تا عید غدیر هر شب ساعت 24 با اجرای مهیار عبداللهی به صورت زنده به مدت 70 دقیقه تماشایی می شود.

سلام تهران به عید قربان 
ویژه‌برنامه «سلام تهران» در شب عید بندگی با بخش‌های ویژه و با حضور مهمانان مختلف از ساعت 21 به مدت 120 دقیقه روی آنتن می رود. سلام تهران در روز عید قربان نیز از ساعت 9:30 تا 12 مهمان خانه مخاطبان خواهد بود. 

میزبانی شبکه پایتخت از دکتر دولیتل 
برنامه کمدین به مناسبت عید سعید قربان سکانس های تماشایی و ماندگار از سینمایی دولیتل یا سفرهای دکتر دولیتل را شنبه 26 خرداد ساعت 21:50 پخش می کند. این فیلم محصول 2020 آمریکا در ژانر ماجراجویی فانتزی به کارگردانی استیون گیگان است که به مدت 30 دقیقه نمایش داده می شود. 
برنامه کمدین روز عید سعید قربان ساعت 16، سکانس های تماشایی از فیلم سینمایی دنیای خیالی دخترم را روی آنتن
 می برد. دنیای خیالی دخترم فیلمی محصول 2009 آمریکا در ژانر خانوادگی، درام، کمدی به کارگردانی کری پاتریک است که داستان زندگی مدیر مالی یک شرکت ورشکسته را روایت می کند. او وارد دنیای خیالی دخترش می شود تا راه حل مشکلاتش را پیدا می کند

دست پر شبکه پایتخت برای کودکان و نوجوانان   
تامین برنامه شبکه تهران در روزهای یکشنبه ساعت 9 صبح و دوشنبه ساعت 8 صبح باکس تماشاخانه را ویژه کودکان و نوجوانان تدارک دیده است که به مدت 90 دقیقه نمایش داده می شود. خرس های بونی و بازگشت به زمین عنوان دو انیمیشنی است که در در این دو روز تماشایی می شود.
همچنین سینمایی وقتی همه خواب بودند روز دوشنبه ساعت 13:15 آنتن می شود. این سینمایی به کارگردانی فریدون حسن پور و هنرنمایی گلاب آدینه، محمد رضا فروتن، غرل شاکری و ... قصه بی بی سلیمه، مامای پیر و محبوب روستای تازه آباد را روایت می کند و...

دیگر اثر سینمایی که در این روز تقدیم مخاطبان می شود، فیلم جدید شغل خیلی آسان است که از ساعت 20 به مدت 110 دقیقه روی آنتن می رود. این سینمایی محصول کشور ویتنام است و وی وان هوا، تین لوآت و ترانگ چو در آن ایفای نقش می کنند.
در خلاصه داستان این سینمایی آمده است: تای پلیس بازنشسته ای است که همسرش را از دست داده و با دخترش مای زندگی می کند. او هنوز هم به دنبال جنایتکاران است و نمی تواند شم پلیسی اش را رها نماید و... 

مستند مولود قربان 
مستندی مولود قربان روز عید قربان ساعت 6:25 پخش می شود. این مستند در مورد زندگی و شهادت شهید حاج عمار میر انصاری از شهدای حادثه منا در سال 1394 است که به مدت 20 دقیقه تماشایی می شود.

آخرین اخبار

بازپخش سریال نوستالژی "زندگی به شرط خنده" نبرد رباتها قیام خونین 17 شهریور در مستند "برگی از تاریخ" اسرار سینمایی«کاراگاه گجت 2» روایت شبکه تهران از عشق کهکشانی اما چینی پا به پای خورشید تاریخچه عزاداری برای اهل بیت در معزا تا رسیدن به نیایش در حرم ضامن آهو "شب فیروزه ای" ماه صفر هم اندیشی برای پاسداشت زبان و ادبیات فارسی اسرار سینمایی "زندگی پای" قاب ماندگار شبکه تهران در روزهای پایانی ماه صفر هایلندز ؛ قلب وحشی اسکاتلند تماشای چهار فصل شگفت انگیز از قاب "تهرانگرد" اسرار سینمایی سریع و خشن 6 از لحظه های انتظار تا استخاره بازخوانی یک پرونده ناتمام آقای نخست وزیر در شبکه تهران یک مجموعه پویایی‌نمایی «متلاشی شده» در شبکه تهران تماشای 2 اپیزود از "قصه های تبیان" اجتماع و راهپیمایی جاماندگان اربعین در قاب شبکه پایتخت تبیین ظلم ستیزی در "شب های فیروزه ای " گشت و گذار تهرانگرد در سرزمین وارنا تماشای مستند «شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا» ویژه برنامه های شبکه تهران به مناسبت روز پزشک اسرار سینمایی"پیشتازان فضا به ‌سوی تاریکی" سفر ماجراجویانه «خرگوش مرغی و همستر تاریکی» به شبکه تهران "عمود صفر" در شبکه تهران عمود شبکه تهران در مسیر اربعین "نعل وارونه" و "برگی از تاریخ" در کودتای 28 مرداد

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها