مشاهده خبر

تعداد بازدید:102

استاندار تهران، مهمان تهران ۲۰ می‌شود/ بررسی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایتخت

دکتر علیرضا فخاری، استاندار تهران امشب ساعت 20 در اولین برنامه تهران بیست پس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به استودیو این برنامه می رود تا پیرامون موضوع انتخابات، برگزاری این رویداد مهم اجتماعی و سیاسی و نظم و امنیت انتخابات و ... با مردم گفتگو نماید.


 به گزارش روابط عمومی شبکه تهران سیما، مجتبی احمدی تهیه‌کننده برنامه تهران ۲۰ گفت: با توجه به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایتخت، استاندار تهران امشب مهمان برنامه تهران 20 است تا پیرامون اقدامات استانداری و برگزاری منظم مرحله دوم  انتخابات مجلس گفتگو نماید. 
احمدی ادامه داد: با توجه به مناسبت‌های هفته پیش رو، تلاش داریم که با مسئولان نمایشگاه کتاب نیز گفت‌وگو داشته باشیم و در یکی از روزهای هفته، موضوع نمایشگاه کتاب و اخبار و اتفاقات حوزه چاپ و نشر را نیز بررسی خواهیم کرد.

تهیه‌کننده برنامه تهران ۲۰ اضافه کرد: در هفته پیش رو، موضوع جوانی جمعیت نیز روی میز تهران ۲۰ خواهد بود که تلاش داریم با کارشناسان و متخصصان این حوزه و البته نمایندگان مجلس شورای اسلامی موضوع جوانی جمعیت را نیز بررسی و تحلیل نمائیم.

احمدی عنوان کرد: علاوه براین، برنامه تهران بیست با موضوعاتی نظیر: اقتصاد شهر، ساختمان‌های نا ایمن و ...  درهفته جاری میزبان خانه های مخاطبان خواهد بود و کارشناسان امر گفتگو های چالشی را خواهد داشت. 

برنامه تهران ۲۰ به تهیه‌کنندگی مجتبی احمدی هر شب از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۲۰ هر شب روی آنتن شبکه تهران سیما می‌رود.

آخرین اخبار

"تهرانگرد" در دیار تاریخ و تمدن ری تماشای سریال "منو ترک نکن" مدیر جدید تامین برنامه شبکه تهران سیما معارفه شد بازدید مدیر شبکه تهران از برنامه " قصه خورشید" «بابای دردسرساز» در شبکه تهران " رسم عاشقی" در مهدیشهر تجدید حیات در مستند حیات وحش اروپا «قصه خورشید» و مهارت های شهروندی شگفتی های سیاره سبز تحلیل سینمای ایران و چالش‌های سینمای ملی در سینما ملت "مبارزان کهکشانی" به شبکه تهران آمدند انتصاب جدید در شبکه تهران سیما "حسینیه تهران" در دهه دوم محرم «خورشید روز سیزدهم» تماشای "ماجرای تایلند" تماشای 5 اپیزود از "قصه های تبیان" "حاج مرزوق"روایت عزادارها سنتی در ایران تاسوعا و عاشورای حسینی در قاب "حسینیه تهران" /  حسینیه ای به وسعت استان تهران ماجرای یک «عشق گمشده» در شبکه تهران پیوند اهالی کتاب  و محرم در "سفیر حسین" "قصه خورشید" در شبکه تهران گشت و گذار "تهرانگرد" در شهرستان ری واکاوی سینمای تاریخی دینی در قاب "سینما ملت" همایش شیرخوارگان حسینی  از حرم عبدالعظیم حسنی( ع) روابط عمومی شبکه تهران برگزیده شد پیرغلامان حسینیه راویان حسینیه تهران می شوند تماشای مجموعه نمایشی "جرس" در دهه اول محرم از مجموعه جرس تا گزارش های درشهر برگزاری مراسم سخنرانی مذهبی در فاطمیه بزرگ تهران

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها