مشاهده خبر

تعداد بازدید:121

پخش سریال ترکیه ای از شبکه تهران

سریال "50 متر مربع" در گونه اکشن، کمدی، درام و محصول 2021 ترکیه، یکی از تازه های شبکه تهران سیما است که قرار است از پنجشنبه هر شب ساعت 23 روی آنتن برود.


به گزارش روابط عمومی شبکه تهران سیما،  50 متر مربع یک سریال خانوادگی در گونه اکشن، کمدی و خانوادگی است و در آن بازیگرانی چون: انگین اوزتورک، تولگا تکین، آیبوک پوسات و... نقش آفرینی می کنند. 
در خلاصه داستان این سریال ترکیه ای آمده است: گولگه، یک قاتل حرفه‌ای جوان است که چیزی از گذشته و سرگذشت پدر و مادرش نمی‌داند. او همواره در حال جست و جو و کسب اطلاعات در مورد والدینش است. گولگه توسط مرد ثروتمندی به نام سروت بزرگ شده و اکنون به دست راست او تبدیل شده و به کارهای غیر قانونی او رسیدگی می‌کند. او نام گولگه به معنی سایه را خودش انتخاب کرده چرا که از هویت واقعی خودش اطلاعی ندارد.گولگه در حین جست و جو در مورد خانواده‌اش و اقای سروت به حقایق عجیبی پی می‌برد و در محله‌ای در یک مغازه خیاطی متروکه که صاحب آن فوت کرده است پنهان می‌شود. او مجبور می‌شود مدتی با هویتی ساختگی در آن محله زندگی کند به طوری که افراد آن محل فکر می‌کنند او پسر خیاطی است که قبلا درگذشته است. 
این سریال با ترکیب ژانر کمدی و اکشن توانسته داستان جالب و جذابی را به مخاطبان ارائه دهد و سر و شکل استاندارد و خوبی دارد. فیلمنامه تعلیق و کشمکش خوبی دارد و ذهن مخاطب را درگیر می‌کند. انتخاب موضوع خوب است، موضوعی که در آن داستان مرد جنایتکاری روایت می‌شود که پسری را دزدیده و او را مانند پسر نداشته خود بزرگ می کند و حالا که پسر راز او را فهمیده نمی تواند از او دل بکند و...
این سریال هر شب ساعت 23 روی آنتن می رود و روز بعد ساعت 11 و 19 بازپخش می شود.

آخرین اخبار

"تهرانگرد" در دیار تاریخ و تمدن ری تماشای سریال "منو ترک نکن" مدیر جدید تامین برنامه شبکه تهران سیما معارفه شد بازدید مدیر شبکه تهران از برنامه " قصه خورشید" «بابای دردسرساز» در شبکه تهران " رسم عاشقی" در مهدیشهر تجدید حیات در مستند حیات وحش اروپا «قصه خورشید» و مهارت های شهروندی شگفتی های سیاره سبز تحلیل سینمای ایران و چالش‌های سینمای ملی در سینما ملت "مبارزان کهکشانی" به شبکه تهران آمدند انتصاب جدید در شبکه تهران سیما "حسینیه تهران" در دهه دوم محرم «خورشید روز سیزدهم» تماشای "ماجرای تایلند" تماشای 5 اپیزود از "قصه های تبیان" "حاج مرزوق"روایت عزادارها سنتی در ایران تاسوعا و عاشورای حسینی در قاب "حسینیه تهران" /  حسینیه ای به وسعت استان تهران ماجرای یک «عشق گمشده» در شبکه تهران پیوند اهالی کتاب  و محرم در "سفیر حسین" "قصه خورشید" در شبکه تهران گشت و گذار "تهرانگرد" در شهرستان ری واکاوی سینمای تاریخی دینی در قاب "سینما ملت" همایش شیرخوارگان حسینی  از حرم عبدالعظیم حسنی( ع) روابط عمومی شبکه تهران برگزیده شد پیرغلامان حسینیه راویان حسینیه تهران می شوند تماشای مجموعه نمایشی "جرس" در دهه اول محرم از مجموعه جرس تا گزارش های درشهر برگزاری مراسم سخنرانی مذهبی در فاطمیه بزرگ تهران

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها