مشاهده خبر

تعداد بازدید:117

جشن شبکه تهران در عید بندگی

شبکه تهران سیما به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و عید بندگی، ویژه برنامه های شاد و عیدانه ای را تقدیم نگاه مخاطبان می کند. این شبکه در تعطیلات عید سعید فطر با ویژه برنامه هایی چون: جشن رمضان، ماه خوبان، شب فیروزه ای، به خانه بر می گردیم، جشنواره فیلم های سینمایی و... مهمان خانه مخاطبان می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران سیما، ویژه برنامه جشن رمضان چهارشنبه 22 فروردین ماه بصورت ویژه از ساعت 21:30 روی آنتن شبکه تهران می رود. این برنامه که در شب های ماه مبارک مهمان خانه های مخاطبان تهرانی بود، در روز عید سعید فطر با تدارک آیتم های متنوع، شاد و سرگرم کننده قصد دارد لحظات مفرحی را برای مخاطبان رقم بزند. خوانندگان و هنرمندان با حضور در بوستان لاله برای مهمانان حضوری و مخاطبان تلویزیونی برنامه به اجرای قطعات و ترانه های شاد و عیدانه می پردازد. همچنین برنامه جشن رمضان با اجرای استندآپ کمدی، نمایش گروه های موسیقی و سرود و... عید بزرگ مسلمان را جشن می گیرد.

ماه خوبان ماه تماشایی
ویژه برنامه ماه خوبان به تهیه کنندگی میلاد حق پرست در گروه اجتماعی پنجشنبه و جمعه (23 و 24 فروردین ماه) از ساعت 21:30 به مدت 90 دقیقه مهمان خانه مخاطبان شبکه تهران می شود. این برنامه با اجرای محمود رضا قدیریان و آیتم های متنوع، لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبان تدارک دیده است. امیر تاجیک، حمید فولادی، مرتضی حسینی، بهمن هاشمی و... مهمانان ماه خوبان عید فطر به شمار می روند. همچنین گروه همخوانی صافات و نور مشکات و گروه ورزشی پهلوانک های ایران زمین از دیگر بخش های این ویژه برنامه است که در فواصل زمانی تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

عیدانه خانوادگی شبکه تهران
برنامه عصرگاهی "به خانه بر می گردیم" در تعطیلات آخر هفته روزهای چهارشنبه و پنجشنبه حوالی ساعت 16 تا ۱۸ با اجرای زینب پورابراهیم و محمدحسین مولایی به صورت ویژه تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد. این برنامه ترکیبی بخش های مختلفی برای عید فطر تدارک دیده است. حضور خوانندگان و هنرمندان محلی از بخش های تماشایی این برنامه است. همچنین حضور گروه های سرود، شاعران آئینی، کارشناسان مطرح حوزه خانواده، هنری و... از دیگر بخش های به خانه بر می گردیم ویژه عید فطر است.

شب فیروزه ای در شبکه تهران 
"برنامه شب فیروزه ای" نیز در شب عید سعید فطر چهارشنبه و پنجشنبه 22 و 23 فروردین از ساعت 20 تقدیم نگاه مخاطبان می شود. عیدانه شاد و متنوع شب فیروزه ای با تدارک بخش های مختلف میزبان هنرمندان و خوانندگان خواهد بود. 
این برنامه شبانه و ترکیبی با محوریت "خانواده و روایتی برای با هم بودن" است که به تهیه کنندگی سید نوید برکچیان با اجرای صدیقه مرادی و هومن ستوده از فضای استودیویی بوستان نوروز در میدان مشاهیر، منطقه تفریحی و گردشگری عباس آباد روی آنتن می رود. این برنامه کاری از گروه کودک و خانواده شبکه تهران سیماست که به مدت 50 دقیقه تماشایی می شود.

از سینمایی های جدید تا کمدین های فاخر
تامین برنامه شبکه تهران سیما برای آخر هفته و جشن عید سعید فطر انیمیشن های مرغک زیرک، تام و جری در سرزمین آدم برفی ها و خانواده آگلی به شهر بد بو خوش آمدید را به ترتیب از چهارشنبه تا جمعه حوالی ساعت 9 صبح روی آنتن می برد. همچنین سینمایی های گواهینامه رانندگی، خاکستر های رویال و اور دوز را نیز به ترتیب از چهارشنبه تا جمعه حوالی ساعت 13:30 پخش خواهد کرد. 
3 قسمت از مستند کمدین در روز های پنجشنبه و جمعه تقدیم نگاه مخاطبان شبکه تهران سیما خواهد شد. مستند کمدین ادی مورفی پنجشنبه حوالی ساعت 15:30، بن استیلر و لورل هاردی جمعه به ترتیب ساعت 15:30 و 20:10 تماشایی خواهد شد. 

فضای عیدانه شهر در قاب پایتخت
دوربین گزارشی شبکه تهران سیما با حضور در سطح استان و شهر تهران به تهیه گزارش های ویژه از برگزاری مراسم ها و جشن های عید سعید فطر می پردازد و در روزهای آخر هفته آن ها را به تصویر می کشد. گفتگو با خیرین، مردم و مسئولین امر برگزاری جشن های ویژه عید فطر از جمله بخش های برنامه گزارشی در شهر و در استان شبکه تهران سیما است. 
پخش پلی بک، موسیقی تصویر و ترانه های شاد و عیدانه دیگر تدارک پخش شبکه تهران سیما است که در روزهای پایان هفته قاب رنگارنگ شبکه پایتخت را شاد و تماشایی تر می کند.

آخرین اخبار

شبکه پایتخت راوی سرزمین تمدن ها «تاز در جستجوی برگر» سر از شبکه تهران درآورد "تهرانگرد" در دیار تاریخ و تمدن ری تماشای سریال "منو ترک نکن" مدیر جدید تامین برنامه شبکه تهران سیما معارفه شد بازدید مدیر شبکه تهران از برنامه " قصه خورشید" «بابای دردسرساز» در شبکه تهران " رسم عاشقی" در مهدیشهر تجدید حیات در مستند حیات وحش اروپا «قصه خورشید» و مهارت های شهروندی شگفتی های سیاره سبز تحلیل سینمای ایران و چالش‌های سینمای ملی در سینما ملت "مبارزان کهکشانی" به شبکه تهران آمدند انتصاب جدید در شبکه تهران سیما "حسینیه تهران" در دهه دوم محرم «خورشید روز سیزدهم» تماشای "ماجرای تایلند" تماشای 5 اپیزود از "قصه های تبیان" "حاج مرزوق"روایت عزادارها سنتی در ایران تاسوعا و عاشورای حسینی در قاب "حسینیه تهران" /  حسینیه ای به وسعت استان تهران ماجرای یک «عشق گمشده» در شبکه تهران پیوند اهالی کتاب  و محرم در "سفیر حسین" "قصه خورشید" در شبکه تهران گشت و گذار "تهرانگرد" در شهرستان ری واکاوی سینمای تاریخی دینی در قاب "سینما ملت" همایش شیرخوارگان حسینی  از حرم عبدالعظیم حسنی( ع) روابط عمومی شبکه تهران برگزیده شد پیرغلامان حسینیه راویان حسینیه تهران می شوند تماشای مجموعه نمایشی "جرس" در دهه اول محرم

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها