مشاهده خبر

تعداد بازدید:88

سفر به هندوستان سرزمین عجایب

مستند تماشایی و مهییج «هندوستان سرزمین عجایب» در گونه مستند حیات وحش، محصول 2016 انگلیس برای پخش از شبکه پنج سیما آماده نمایش شد.


به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این مستند جذاب با گویندگی 9 نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شده است. 
این مستند روایت فعالیت های علمی یک زیست شناس حیات وحش به نام  لیز بونین است که در این مجموعه به بررسی شگفتی های طبیعی هند می پردازد.
مدیر دوبله این مستند لادن سلطان پناه است. بابک اشکبوس، آزاده اکبری، محمد بهاریان، حسین سرآبادانی، مسعود سلطانی، ابوالفضل شاه بهرامی، نیما نکویی فرد، نازنین یاری و لادن سلطان پناه صداپیشه های این اثر بودند.
واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی آن را تهیه و تأمین کرده است. مستند هندوستان سرزمین عجایب پس از آماده سازی از شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

آخرین اخبار

بازپخش سریال نوستالژی "زندگی به شرط خنده" نبرد رباتها قیام خونین 17 شهریور در مستند "برگی از تاریخ" اسرار سینمایی«کاراگاه گجت 2» روایت شبکه تهران از عشق کهکشانی اما چینی پا به پای خورشید تاریخچه عزاداری برای اهل بیت در معزا تا رسیدن به نیایش در حرم ضامن آهو "شب فیروزه ای" ماه صفر هم اندیشی برای پاسداشت زبان و ادبیات فارسی اسرار سینمایی "زندگی پای" قاب ماندگار شبکه تهران در روزهای پایانی ماه صفر هایلندز ؛ قلب وحشی اسکاتلند تماشای چهار فصل شگفت انگیز از قاب "تهرانگرد" اسرار سینمایی سریع و خشن 6 از لحظه های انتظار تا استخاره بازخوانی یک پرونده ناتمام آقای نخست وزیر در شبکه تهران یک مجموعه پویایی‌نمایی «متلاشی شده» در شبکه تهران تماشای 2 اپیزود از "قصه های تبیان" اجتماع و راهپیمایی جاماندگان اربعین در قاب شبکه پایتخت تبیین ظلم ستیزی در "شب های فیروزه ای " گشت و گذار تهرانگرد در سرزمین وارنا تماشای مستند «شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا» ویژه برنامه های شبکه تهران به مناسبت روز پزشک اسرار سینمایی"پیشتازان فضا به ‌سوی تاریکی" سفر ماجراجویانه «خرگوش مرغی و همستر تاریکی» به شبکه تهران "عمود صفر" در شبکه تهران عمود شبکه تهران در مسیر اربعین "نعل وارونه" و "برگی از تاریخ" در کودتای 28 مرداد

ارسال دیدگاه


ارسال

جهت مشاهده دیدگاه های کاربران کلیک نمایید

دیدگاه ها