مشاهده محتوا

این صفحه با هدف رعایت عدالت و حق برابر شرکت همه کودکان در برنامه‌های تلویزیونی، به منظور ثبت‌نام فرزندان دلبندمان برای شرکت در برنامه رنگین‌کمان شبکه 5 راه اندازی شده است.

 

توضیحات درباره برنامه رنگین کمان:

 برنامه رنگین‌کمان در فصل تازه خود، یک برنامه تفکرمحور است.

در این برنامه، کودکان از پایه‌ اول  تا سوم ابتدایی، در قالب نقش‌های یک قصه تعاملی، نگاهی به مسایل پیرامون خود دارند و راهکارهای خود را برای آن ارایه می‌کنند.

 شایان ذکراست:
•  روزهای پخش رنگین‌کمان؛ سه شنبه ، چهارشنبه و پنج شنبه است و در روزهای شنبه ، یکشنبه و دوشنبه تکرار می‌شود.

•  ساعت پخش رنگین‌کمان هر روز ساعت 15 تا 15:50  خواهد بود.

•  کودکان شرکت کننده در این برنامه بین 7 تا 9 سال سن دارند .
•  برنامه رنگین‌کمان به صورت ضبطی (و نه زنده)، تولید می‌شود.
•  ضبط برنامه ممکن است غیر از روزهای پنج‌شنبه و جمعه باشد و درصورت علاقمندی به شرکت فرزند عزیز در برنامه، انتظار می‌رود والدین متناسب با اعلام مسئولین هماهنگی برنامه، فرزند را همراه با غذا و میان وعده در محل ضبط (تهران–خیابان هدایت) حاضر نمایند.  
•  تاکید می‌شود برای شرکت فرزند دلبندمان در برنامه هیچگونه وجهی دریافت نمی‌شود.
•  با توجه به هدف و ماموریت برنامه، دانش‌آموزانی که در حل مسئله، قصه‌سازی و اجرای تئاتر موفق‌تر هستند یا واجد ویژگی‌هایی متناسب با هدف،  موضوع، و مناسبت روز هستند زودتر به برنامه دعوت می‌شوند.     
•  تنها کانال معتبر برنامه که مطالب مرتبط با برنامه و اسامی و نحوه حضور فرزندان عزیز و فیلم قسمت‌های مختلف برنامه در آن ارائه می‌شود و امکان دریافت نظرات و پیشنهادها و مطالب والدین و فرزندان دلبندمان وجود دارد، کانال سروش برنامه به نشانی http://sapp.ir/rangin_kamantv5 خواهد بود.

پس از مطالعه مطالب فوق الذکر ، ثبت نام را آغاز کنید و مراحل ثبت‌نام را تا آخر انجام دهید.

  

نکته مهم:

سئوالات، با توجه به لزوم گزارش‌گیری‌های بعدی متناسب با نیازهای برنامه طراحی شده‌اند . در انتهای ثبت‌نام، کد پیگیری که به شما داده می‌شود را دریافت و نزد خود نگه دارید.

 

اخیرا، بخش دریافت عکس شاد و خندان کودک به فرم ثبت نام اضافه شده است.

عزیزانی که قبلا ثبت نام کرده اند ( کودکان 7 تا 9 سال) میتوانند پنج شنبه و جمعه همین هفته در بخش "دریافت عکس کودک" که به تازگی به فرم ثبت نام اضافه شده، یک قطعه عکس شاد و پر از شور و شوق کودک(که می توان با تلفن همراه نیز آن را ثبت کرد)، این عکس( با کیفیت مناسب)

را با ذکر نام و نام خانوادگی کودک و شماره پیگیری، در پیام رسان سروش به نشانی http://sapp.ir/rangin_kamantv5 ارسال نمایند.

 

 

 

 از اینجا ثبت نام کنید